Moda na identyfikację wizualną – jaki jest w tym sens? Druk teczek firmowych – teczki firmowe z gumką: cena
W ostatnich latach coraz modniejsze staje się korzystanie z usług identyfikacji wizualnej firm. A co właściwie kryje się pod tym określeniem i czy rzeczywiście przynosi to jakiekolwiek wymierne efekty?
Kreowanie wizerunku obejmuje szereg spraw. Przede wszystkim ma służyć stworzeniu charakterystycznych, kojarzonych z daną firmą wzorów (jak logo), krojów pisma, używanej kolorystyki czy opakowań, w których sprzedawane są jej produkty. Elementy te mogą pojawiać się również na dokumentach firmowych, np. jako wizytówki czy teczki firmowe z gumką bądź plakietki noszone przez pracowników oraz gości. Taka spójna stylistyka powoduje, że w oczach odbiorcy firma jawi się jako jednolity, rzetelny oraz pewny twór, bo skoro poświęcono czas na zbudowanie jej wizerunku to z pewnością zależy jej na utrzymaniu się na rynku i przekłada się to na jej jakość.
Jak widać, identyfikacja wizualna nie jest sprawą błahą i warto poświęcić czas na jej rozważne zaplanowanie. Cena za druk teczek firmowych czy gadżety w rodzaju smyczy na klucze nie jest zwykle zbyt wygórowana a z pewnością jest to inwestycja, która się zwróci.